Nov 14, 2012

# Blogging

Hey dear reader !
Dah lama saya tak update entry baru ..
Bukan tak nak update, cuma tak ada masa nak buka
blog .. line broadband ni bawa masalah -.-
Kadang'kadang jugak tak ade idea nak update entry ..

Memandangkan hari ni line bagus, saya nak Follow blog
yang belum saya Follow ~ Tolonglah Uncle Broadband jangan buat hal -.-
Maaf kepada blogger'blogger yang lain kalau saya lambat follow korang
Line punya pasal ni tak dapat saya nak buat blogwalking ..

Sempat jugak tadi check tabung churp'churp ~
Maybe sebab masih baru, tak banyak sangat yang masuk :3 ..
Setakat ni, Heartbeat jer la yang ada meningkat sikit ..
Heartbeat ni walaupun ada yang kata lambat nak naik, tapi
lama'lama pun boleh jadi bukit kalau kita bersabar
and selalu buat blogwalking .. :)

Ok ! selesai untuk entry hari ni ~
Kita nak buat blogwalking dulu :D

No comments: