Nov 22, 2012

# Exchange Link ?

Hye reader ! :3
How are you today ? Me ? Fine :)
Sekarang cuaca kat Sarawak ni tak menentu ..
Kalau pagi panas terik .. Nanti dah tengah hari, hujan lebat pulak -.-
Tapi best gak kalau hujan time tengah hari ni .. tidur pun selesa jer cuz sejuk 

Ok Tinggalkan kan cerita pasal hujan .. 
Tak pasal'pasal turun salji >.< bestnyer * merepek kejap -..-
Nampak tajuk kat atas tu ? Hah ! nampakkan .. 
Saya baru jer mula buat exchange link .. Setakat nie tak ramai ..
Dalam 3 orang .. tapi ada masa nanti saya akan tambah
kepada sesiapa saja yang nak exchange link kat blog saya :)

Bagi saya, kalau buat exchange link ni, senang nak buat blogwalking ..
Selain blogwalking, blogger yang lain juga dapat follow blog yang
buat exchange link .. Kecuali kalau dia da follow blog tu la :3

So, kepada mana'mana blogger yang nak buat exchange link tu, tinggalkan link 
kat shoutbox saya bukan link ' Iklan ' k :3 ..
Nanti saya letak link tu kat linkies saya .. jangan lupa tag saya sekali
dalam exchange link awak .. Adil kn ? :)


No comments: