Nov 1, 2012

# SPM 2013


Hye reader :3 ..
Hari ni saya jadi budak rajin untuk buat blogwalking .. ehhe
Sekadar nak mngisi masa cuti untuk hari ni jer >.<
Lagi pun tahun depan pulak da jarang nak on lappy nie ..
Nak kena fokus dengan SPM tahun depan :3

Cerita pasal SPM, macam saya x percaya jer tahun depan sya
da jadi student SPM .. bila dapat jer buku semalam saya rasa teruja
nak naik ke tingkatan 5 :)
Teruja bukan sebab ape, saya teruja sebab saya nak capai matlamat saya demi ibu bapa sya..

Hanya cara ni saja saya dapat membalas jasa kedua ibu bapa saya :)
Ibu bapa mana yang x bangga kan kalau anak mereka berjaya ..
Mestilah mereka bangga dengan apa yang kita capai ..

Tahun ni da simpan azam nak berjaya, saya akan teruskan 
simpan azam ni sampai saya berjaya kelak ..
Apa'apa pun terima kasih kat ibu dan ayah sebab da
bagi dorongan kat saya untuk lebih berusaha :')
Saya cuba buat yang terbaik untuk ibu dan ayah saya ..

Ottey Bercakap : Maaf kalau selama ni banyak guna 
ayat di singkatkan .. saya akan cuba biasa kan diri 
untuk tidak ' Menyingkat bahasa ' di blog saya
bagi memudahkan blogger lain untuk membaca  :)
Alaa , macam kat cerita OSMAN BAKU tu >.<