May 6, 2014

#Pra-U

Hello reader ... :)
Finally dapat jugak update blog setelah sekian lama
menyepi .. sesepi sepinya kot ~ 
Selepas balik PLKN , memang masa nak update blog tu
takde .. *Actually ade .. Bercuti memanjang jdi maid *  phew phew~
Nak aktif berblog ni pn kadang2 rasa payah laa pulak .. -.-
Pasal idea saya sekarang tengah kering ...
Tak pasal2 update yang merapu'rapu orang pun boring baca ..

So, hari ni bermulanya idea yang kering tu ada balik ...
Actually takde la nak story yang tahap debabOoom ...
Just nak share pasal Pra-U.. 
Ah maklum laa dah masuk Form 6 kannn ..
Baru hari kedua jer pun ... Tak rasmi lagi rasanyer ... hihi :3
Cerita pasal form 6 nie , ramai yang kata susah ..
And ade yang kata tak susah macam dulu ..
Sekarang x sama macam dulu ..

Hari ni dengan semalam just sesi suai kenal n mendaftar ..
And yang saya tak suka bila ade orientasi ..
Ahh salah satu sebabnyer , saya akan mengantuk n
 tertidur kat belakang .. Tak boleh dengar ucapan yang
terlampau panjang lebar punya kes ... ahah

Sesi orientasi ni akan berlangsung sehingga minggu depan ..
Saya tak sabar nak study balik .. mweheheh...
Tapi nak kena struggle kali ni macam saya struggle SPM ..
Sebab saya rasa macam susah jugak.. hihi ..
Tapi kalau dah pilihan , so kena teruskan n tak boleh give up ! :D


No comments: