Sep 4, 2014

#Friends

Hello readers ! 
Rasanya dah berbulan'bulan tak update blog nie ..
Maklumla sekarang da busy dengan study semenjak da masuk form6 nie .
Masa tu agak terhad nak update blog ..
Tapi hari ni tetibe jer rasa nak update ..Maybe idea tengah mencurah'curah
sampai nak update .. hihi 
Kali just nak share entry pasal kawan yang selalu bersama'sama saya .
Kawan yang memberi dorongan + kegilaan haha

Sejak da jadi student balik nie memang macam'macam yang di lalui
Tapi walaupun banyak masalah yang di hadapi, orang yang
berada kat sekeliling kita yang menjadi penguat kepada semangat kita :)

So, let me kenalkan you all dengan kekasih'kekasih sekalian .. :3



( Pic masa sukan sekolah >.< )

Yang dari kiri berbaju pink kat depan sekali tu Ruday a.k.a Runut
Yang baju oren Masha a.k.a Maan
Yang baju kuning spesis duck face Jill a.k.a kecik 
Yang belakang Ruday tu Hazel a.k.a Phui 
And yang senyuman paling menonjolkan gigi tu Aku .. a.k.a Panjang :P

So, persahabatan kita orang bukanlah baru dan bukan la terlalu lama jgak.. hihi
Si Ruday ni student yg baru pindah kat sekolah saya ..
Yang 3 orang lagi classmate since saya form 4 :)
Even dulu sama kelas , tapi tak sama kepala .. Sebab masa tu baru masuk
So tak berapa kenal dengan mereka ..
And bila dah masuk form 6, duduk kelas yang sama, mulalah persahabatan tu terjalin

So sekarang kita orang da jadi kawan yang memang rapat ..
Tapi kadang'kadang ada konflik .. tapi syukur masih boleh settle 
* bak kata org putih .. haha *



Tidak ketinggalan jgak sahabat dari zaman hingusan : Barry 
Ni sahabat saya sebelum saya belajar mengeja kat tadika .. hihi
So kira lama la saya berkawan dengan dya ..
Dari saya menatap kat Sabah sampai la saya berpindah kat Sarawak
kami berdua still di sekolah yang sama .. 
memang jodoh ni kuat untuk bersama.. ahaha * Syok sendiri :3 *



Yang hero dua orang ni classmate saya jgak ..
Kira sekarang da rapat dengan jejaka'jejaka di atas .. hehe
Yang kat sebelah kiri saya Eric a.k.a Tsai 
Yang sebelah kanan pulak Jamal a.k.a Jamai 
Dua jejaka yang menjadi penyeri kelas .
Tanpa dorang dua maka tak lengkapla senda gurauan dalam kelas 6B2 
Well , si ngegeh'ngegeh sekalian ni memang kuat menyemak kat mana'mana jer ..



Meet our hero, Cikgu Hassan n Cikgu Medihi .
Kami jadi supergirl masa hari sukan .. Maklumla takde jejaka
yang sudi angkat besi macam kami -.-"
Time ni da nak habis waktu sukan
kita orang pulak baru balik dari berjalan ..
And yang paling best, monopod tu baru jer beli terus jer pakai ..
Macam kat dalam gambar tu .. * bocor rahsia * ahaha



Yang gagah perkasa ni Shafiq ..
Kawan kita orang .. 
So, kira dya la ' perempuan ' dalam group kami .. ahah
Tapi apapun dya org yg banyak bagi saya kata'kata semangat
Shafiq jgak banyak bagi saya nasihat di saat saya rasa down :')
So kira dya banyak tahu tentang saya ... waaa * sobsob T^T *



Ok, sesi bermonopod again -.-"
Masa ni otw nak balik dari stadium ..
Nampak tak muka blink'blink kat belakang tu ?
Senyuman senget main peranan .. ahah
Yang kat sebelah tu cikgu Kenneth ..
Jadi driver hntar kami balik .. * sempat melencong jgak sbnarnya :P *
Well, da nak habis pratikal tak lama lagi ..
Take care ! :)



Ni pic masa majlis ramah tamah ..
Kita orang jadi pengiring pengetua ..
Dapat makan free + Dapat duit raya #MKM .. haha



Gambar kanak'kanak riang ni kna ambik 
sempena sambutan Hari Kemerdekaan kat sekolah ..
Lihatlah betapa sengalnya muka kat pic tu ..
Lebih'lebih lagi yang buat * peace * 

Korang boleh tengok kami welfie kat sni :P



















Paling last .... Muka candid :P


#Aku rasa muka aku jer pelik kat situ * gangster skit :P * haha

So setakat ni jer saya update ..
Bila ada masa dan berkesempatan saya akn update lgi
Actually semua pic ni da lama .. baru sekarang nak update :)
Saya mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa atau terlebih gurauan ..
Sekian, terima kasih ! 















1 comment:

Ольга Петрова said...

Тут: дешевые проститутки г Киев

Ты устал? Задыхаешься от городской суеты? Приезжай ко мне. Ты получишь именно то, чего тебе больше никто не может предложить! Я могу быть разной. Я буду для тебя такой, как ты захочешь! Тебе стоит только позвонить. . . Чего же ты ждешь? Кто хочет — ищет возможности. Кто не хочет — ищет причины.